Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65146
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Золотухіна, Наталія Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-12T07:52:44Z | - |
dc.date.available | 2024-08-12T07:52:44Z | - |
dc.date.issued | 2024-04-04 | - |
dc.identifier.citation | Золотухіна Н.І. Психологічні чинники навчальної мотивації студентів гуманітарних та технічних спеціальностей // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – К.: НАУ, 2024. – С.333-355 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65146 | - |
dc.description | 1. Deci, E. L., & Ryan, R. M. (2000). The "what" and "why" of goal pursuits: Human needs and the self-determination of behavior. Psychological Inquiry, 11(4), 227-268. 2. Роджерс, К. (1959). A theory of therapy, personality, and interpersonal relationships, as developed in the client-centered framework. In S. Koch (Ed.), Psychology: A study of a science. Vol. 3: Formulations of the person and the social context (pp. 184-256). 3. Bandura, A. (1977). Self-efficacy: Toward a unifying theory of behavioral change. Psychological Review, 84(2), 191-215.]16:38 4. Chickering, A. W., & Gamson, Z. F. (1987). Seven principles for good practice in undergraduate education. AAHE Bulletin, 3, 7. | uk_UA |
dc.description.abstract | Психологічні чинники грають ключову роль у формуванні та розвитку навчальної мотивації у студентів гуманітарних та технічних спеціальностей. Навчальна мотивація залежить від внутрішніх цінностей, цілей, інтересів та психологічної стійкості. Дослідження, зокрема авторів Deci та Ryan[1], підтверджують значення внутрішньої мотивації, що базується на самодетермінації, у забезпеченні стійких навчальних досягнень. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | психологічні чинники | uk_UA |
dc.subject | навчальна мотивація | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | гуманітарні спеціальності | uk_UA |
dc.subject | технічні спеціальності | uk_UA |
dc.title | Психологічні чинники навчальної мотивації студентів гуманітарних та технічних спеціальностей | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | 159.947.5:378.091.212(043.2) | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Політ. Психологічний вимір професійної освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Золотухіна-334-336.pdf | 295.03 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.