Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65169
Title: | Роль і місце особистого рухового досвіду студентів у проблемній площині фізичного виховання |
Authors: | Вржесневський, Іван Іванович Оробец, С.П. Курисько, І.В. |
Keywords: | студенти фізичне виховання руховий досвід проблеми самооцінка |
Issue Date: | 13-Jun-2024 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Вржесневський І.І., Оробець С.П., Курисько І.В. Роль і місце особистого рухового досвіду студентів у проблемній площині фізичного виховання // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XІX Міжнародної науково-методичної конференції. Національний авіаційний університет. - Київ, 2024. - С. 27 - 29. |
Abstract: | Розробка інноваційних моделей фізичного виховання студентської молоді у сучасних соціокультурних контекстах потребує нового осмислення ролі і місця індивідуального рухового досвіду, редуктивістський підхід до якого дається взнаки як у педагогічних концептуалізаціях цієї проблеми на мета теоретичному рівні, так і у суто емпіричних експлікаціях спортивних наук. Інноваційні практики фізичного виховання із застосуванням сучасних інформаційних технологій потребують застосування міждисциплінарного підходу в осмисленні функціонального потенціалу індивідуального рухового досвіду. Його звуження до другорядного чинника у процесі фізичного виховання і у моделі підготовки фахівців в рамках університетської освіти знижує ефективність педагогічного процесу в окресленому проблемному полі. У роботі запропоновано авторське осмислення репрезентації індивідуального рухового досвіду в практиках фізичного виховання студентства, які мають інноваційний характер, адже пропонується їх моделювання у комунікативному просторі фізичного виховання, де водночас відбувається суб’єктивне накопичення індивідуального рухового досвіду і комунікаційне виведення його у інтерсуб’єктивну площину у формуванні креативного ставлення студентів до регулярних фізичних навантажень в інноваційних практиках фізичного виховання. Значущість взаємодії психофізіологічних, педагогічних та антропологічних чинників особистого рухового досвіду визначається через різні форми самоаналізу та колективного аналізу фізичних зусиль з урахуванням специфіки рольової реальності у педагогічних практиках фізичного виховання. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65169 |
Appears in Collections: | XІХ Міжнародна науково-методична конференція "Фізичне виховання у контексті сучасної освіти" (2024) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11. Роль і місце особистого рухового досвіду студентів у проблемній площині.pdf | 272.42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.