Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65169
Название: | Роль і місце особистого рухового досвіду студентів у проблемній площині фізичного виховання |
Авторы: | Вржесневський, Іван Іванович Оробец, С.П. Курисько, І.В. |
Ключевые слова: | студенти фізичне виховання руховий досвід проблеми самооцінка |
Дата публикации: | 13-июн-2024 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Библиографическое описание: | Вржесневський І.І., Оробець С.П., Курисько І.В. Роль і місце особистого рухового досвіду студентів у проблемній площині фізичного виховання // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XІX Міжнародної науково-методичної конференції. Національний авіаційний університет. - Київ, 2024. - С. 27 - 29. |
Краткий осмотр (реферат): | Розробка інноваційних моделей фізичного виховання студентської молоді у сучасних соціокультурних контекстах потребує нового осмислення ролі і місця індивідуального рухового досвіду, редуктивістський підхід до якого дається взнаки як у педагогічних концептуалізаціях цієї проблеми на мета теоретичному рівні, так і у суто емпіричних експлікаціях спортивних наук. Інноваційні практики фізичного виховання із застосуванням сучасних інформаційних технологій потребують застосування міждисциплінарного підходу в осмисленні функціонального потенціалу індивідуального рухового досвіду. Його звуження до другорядного чинника у процесі фізичного виховання і у моделі підготовки фахівців в рамках університетської освіти знижує ефективність педагогічного процесу в окресленому проблемному полі. У роботі запропоновано авторське осмислення репрезентації індивідуального рухового досвіду в практиках фізичного виховання студентства, які мають інноваційний характер, адже пропонується їх моделювання у комунікативному просторі фізичного виховання, де водночас відбувається суб’єктивне накопичення індивідуального рухового досвіду і комунікаційне виведення його у інтерсуб’єктивну площину у формуванні креативного ставлення студентів до регулярних фізичних навантажень в інноваційних практиках фізичного виховання. Значущість взаємодії психофізіологічних, педагогічних та антропологічних чинників особистого рухового досвіду визначається через різні форми самоаналізу та колективного аналізу фізичних зусиль з урахуванням специфіки рольової реальності у педагогічних практиках фізичного виховання. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65169 |
Располагается в коллекциях: | XІХ Міжнародна науково-методична конференція "Фізичне виховання у контексті сучасної освіти" (2024) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
11. Роль і місце особистого рухового досвіду студентів у проблемній площині.pdf | 272.42 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.