Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65169
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вржесневський, Іван Іванович | - |
dc.contributor.author | Оробец, С.П. | - |
dc.contributor.author | Курисько, І.В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-12T13:24:23Z | - |
dc.date.available | 2024-08-12T13:24:23Z | - |
dc.date.issued | 2024-06-13 | - |
dc.identifier.citation | Вржесневський І.І., Оробець С.П., Курисько І.В. Роль і місце особистого рухового досвіду студентів у проблемній площині фізичного виховання // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XІX Міжнародної науково-методичної конференції. Національний авіаційний університет. - Київ, 2024. - С. 27 - 29. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65169 | - |
dc.description.abstract | Розробка інноваційних моделей фізичного виховання студентської молоді у сучасних соціокультурних контекстах потребує нового осмислення ролі і місця індивідуального рухового досвіду, редуктивістський підхід до якого дається взнаки як у педагогічних концептуалізаціях цієї проблеми на мета теоретичному рівні, так і у суто емпіричних експлікаціях спортивних наук. Інноваційні практики фізичного виховання із застосуванням сучасних інформаційних технологій потребують застосування міждисциплінарного підходу в осмисленні функціонального потенціалу індивідуального рухового досвіду. Його звуження до другорядного чинника у процесі фізичного виховання і у моделі підготовки фахівців в рамках університетської освіти знижує ефективність педагогічного процесу в окресленому проблемному полі. У роботі запропоновано авторське осмислення репрезентації індивідуального рухового досвіду в практиках фізичного виховання студентства, які мають інноваційний характер, адже пропонується їх моделювання у комунікативному просторі фізичного виховання, де водночас відбувається суб’єктивне накопичення індивідуального рухового досвіду і комунікаційне виведення його у інтерсуб’єктивну площину у формуванні креативного ставлення студентів до регулярних фізичних навантажень в інноваційних практиках фізичного виховання. Значущість взаємодії психофізіологічних, педагогічних та антропологічних чинників особистого рухового досвіду визначається через різні форми самоаналізу та колективного аналізу фізичних зусиль з урахуванням специфіки рольової реальності у педагогічних практиках фізичного виховання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | руховий досвід | uk_UA |
dc.subject | проблеми | uk_UA |
dc.subject | самооцінка | uk_UA |
dc.title | Роль і місце особистого рухового досвіду студентів у проблемній площині фізичного виховання | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | XІХ Міжнародна науково-методична конференція "Фізичне виховання у контексті сучасної освіти" (2024) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11. Роль і місце особистого рухового досвіду студентів у проблемній площині.pdf | 272.42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.