Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65282
Назва: | Двоконтурний турбореактивний двигун з покращеною камерою згоряння |
Автори: | Калантай, Іван Ігорович |
Ключові слова: | газотурбінний двоконтурний двигун камера згоряння завихрювач запальник зона горіння зона змішування кваліфікаційна робота |
Дата публікації: | тра-2024 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Калантай І. І. Двоконтурний турбореактивний двигун з покращеною камерою згоряння – Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр за спеціальністю 142 «Енергетичне машинобудування». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 48 с. |
Короткий огляд (реферат): | Об'єкт дослідження – Двоконтурний турбореактивний двигун з високим ступенем двоконтурності для дального магістрального літака. Предмет дослідження – утворення паливно-повітряної суміші та її згоряння. Мета кваліфікаційної роботи - розробка конструкції силової установки з двоконтурним турбореактивним двигуном з оптимальними значеннями параметрів робочого процесу, що забезпечують високий ККД і відносно низькі значення питомої витрати палива та зменшення емісії шкідливих викидів в атмосферу. Метод дослідження- теоретичний та розрахунковий. Розроблена камера згоряння кільцевого типу з двома послідовно розташованими зонами змішування палива з повітрям. Встановлено, що попереднє змішування палива з повітрям з утворенням багатої паливо-повітряної суміші забезпечує зменшення утворення монооксиду вуглецю в первинній зоні горіння, а в другій зоні горіння підвищення температури при згорянні збідненої суміші сприяє більш повному з’єднанню азоту з киснем, що у підсумку сприяє зменшенню викидів шкідливих речовин у атмосферу. Під час виконання кваліфікаційної роботи використовувалися системи автоматизованого проектування (САПР), Mathcad для математичних розрахунків та AutoCAD для графічної частини проекту. Матеріали кваліфікаційної роботи рекомендується використовувати при проектуванні нових ГТД, у навчальгому процесі на аерокосмічному факультеті НАУ та в практичній діяльності розробників газотурбінних двигунів. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 14 «Електрична інженерія», Спеціальність: 142 «Енергетичне машинобудування», освітньо-професійна програма «АВІАЦІЙНІ ДВИГУНИ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ УСТАНОВКИ». Керівник роботи: кандидат технічних наук наук, доцент Гвоздецький Іван Іванович |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65282 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних двигунів (НОВА) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пояснювальна_записка_до_кваліфікаційної_роботи.pdf | 807.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.