Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65282
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Калантай, Іван Ігорович | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-04T12:23:46Z | - |
dc.date.available | 2024-09-04T12:23:46Z | - |
dc.date.issued | 2024-05 | - |
dc.identifier.citation | Калантай І. І. Двоконтурний турбореактивний двигун з покращеною камерою згоряння – Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр за спеціальністю 142 «Енергетичне машинобудування». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 48 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65282 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 14 «Електрична інженерія», Спеціальність: 142 «Енергетичне машинобудування», освітньо-професійна програма «АВІАЦІЙНІ ДВИГУНИ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ УСТАНОВКИ». Керівник роботи: кандидат технічних наук наук, доцент Гвоздецький Іван Іванович | uk_UA |
dc.description.abstract | Об'єкт дослідження – Двоконтурний турбореактивний двигун з високим ступенем двоконтурності для дального магістрального літака. Предмет дослідження – утворення паливно-повітряної суміші та її згоряння. Мета кваліфікаційної роботи - розробка конструкції силової установки з двоконтурним турбореактивним двигуном з оптимальними значеннями параметрів робочого процесу, що забезпечують високий ККД і відносно низькі значення питомої витрати палива та зменшення емісії шкідливих викидів в атмосферу. Метод дослідження- теоретичний та розрахунковий. Розроблена камера згоряння кільцевого типу з двома послідовно розташованими зонами змішування палива з повітрям. Встановлено, що попереднє змішування палива з повітрям з утворенням багатої паливо-повітряної суміші забезпечує зменшення утворення монооксиду вуглецю в первинній зоні горіння, а в другій зоні горіння підвищення температури при згорянні збідненої суміші сприяє більш повному з’єднанню азоту з киснем, що у підсумку сприяє зменшенню викидів шкідливих речовин у атмосферу. Під час виконання кваліфікаційної роботи використовувалися системи автоматизованого проектування (САПР), Mathcad для математичних розрахунків та AutoCAD для графічної частини проекту. Матеріали кваліфікаційної роботи рекомендується використовувати при проектуванні нових ГТД, у навчальгому процесі на аерокосмічному факультеті НАУ та в практичній діяльності розробників газотурбінних двигунів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | газотурбінний двоконтурний двигун | uk_UA |
dc.subject | камера згоряння | uk_UA |
dc.subject | завихрювач | uk_UA |
dc.subject | запальник | uk_UA |
dc.subject | зона горіння | uk_UA |
dc.subject | зона змішування | uk_UA |
dc.subject | кваліфікаційна робота | - |
dc.title | Двоконтурний турбореактивний двигун з покращеною камерою згоряння | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних двигунів (НОВА) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Пояснювальна_записка_до_кваліфікаційної_роботи.pdf | 807.42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.