Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65282
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалантай, Іван Ігорович-
dc.date.accessioned2024-09-04T12:23:46Z-
dc.date.available2024-09-04T12:23:46Z-
dc.date.issued2024-05-
dc.identifier.citationКалантай І. І. Двоконтурний турбореактивний двигун з покращеною камерою згоряння – Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр за спеціальністю 142 «Енергетичне машинобудування». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 48 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65282-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 14 «Електрична інженерія», Спеціальність: 142 «Енергетичне машинобудування», освітньо-професійна програма «АВІАЦІЙНІ ДВИГУНИ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ УСТАНОВКИ». Керівник роботи: кандидат технічних наук наук, доцент Гвоздецький Іван Івановичuk_UA
dc.description.abstractОб'єкт дослідження – Двоконтурний турбореактивний двигун з високим ступенем двоконтурності для дального магістрального літака. Предмет дослідження – утворення паливно-повітряної суміші та її згоряння. Мета кваліфікаційної роботи - розробка конструкції силової установки з двоконтурним турбореактивним двигуном з оптимальними значеннями параметрів робочого процесу, що забезпечують високий ККД і відносно низькі значення питомої витрати палива та зменшення емісії шкідливих викидів в атмосферу. Метод дослідження- теоретичний та розрахунковий. Розроблена камера згоряння кільцевого типу з двома послідовно розташованими зонами змішування палива з повітрям. Встановлено, що попереднє змішування палива з повітрям з утворенням багатої паливо-повітряної суміші забезпечує зменшення утворення монооксиду вуглецю в первинній зоні горіння, а в другій зоні горіння підвищення температури при згорянні збідненої суміші сприяє більш повному з’єднанню азоту з киснем, що у підсумку сприяє зменшенню викидів шкідливих речовин у атмосферу. Під час виконання кваліфікаційної роботи використовувалися системи автоматизованого проектування (САПР), Mathcad для математичних розрахунків та AutoCAD для графічної частини проекту. Матеріали кваліфікаційної роботи рекомендується використовувати при проектуванні нових ГТД, у навчальгому процесі на аерокосмічному факультеті НАУ та в практичній діяльності розробників газотурбінних двигунів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectгазотурбінний двоконтурний двигунuk_UA
dc.subjectкамера згорянняuk_UA
dc.subjectзавихрювачuk_UA
dc.subjectзапальникuk_UA
dc.subjectзона горінняuk_UA
dc.subjectзона змішуванняuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна робота-
dc.titleДвоконтурний турбореактивний двигун з покращеною камерою згорянняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних двигунів (НОВА)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.