Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65384
Title: | Формально-технічні дисципліни як пропедевтика на кафедрі дизайну НАОМА |
Authors: | Тихонюк, Олена |
Keywords: | тези доповіді формально-технічні дисципліни пропедевтика графічний дизайн дизайн-освіта форма |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Тихонюк О.В. Формально-технічні дисципліни як пропедевтика на кафедрі дизайну НАОМА // Дизайн у просторі новітніх технологій: збірник тез доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ (квітень 2024 р.), М-во освіти і науки України, Національний авіаційний університет – Київ: НАУ, 2024. – C. 65-66 |
Series/Report no.: | ;33 |
Abstract: | Графічний дизайн має власні потреби та методи професійного становлення, ці особливості потребують окремого аналізу та методичного впорядкування. Йдеться насамперед про так звані Формально-технічні навчальні дисципліни – тобто базові навички в дизайні. Доцільність вивчення дисциплін ФОРТЕХу в процесі професійної підготовки графічного дизайнера є основною темою. |
Description: | 1. Даниленко В. Дизайнерська освіта України у Європейському контексті / В. Даниленко // Вісник Львівської академії мистецтв. Спецвип. –– 1999. –––– С. 173––177. 2. Кашуба-Вольвач О. Д. Педагогічні програми з «Фортеху». Огляд авторських концепцій та їх аналіз / О. Д. Кашуба-Вольвач // Сучасне мистецтво: наук. зб. –– Харків, 2008. –– Вип. 5 –– С. 191––211. 3. Кашуба-Вольвач О. Д. Українська академія мистецтва. Кн. 1. Історія заснування (березень – грудень 1917). Хронологія подій. Документи: монографія / О. Д. Кашуба-Вольвач; Інститут проблем сучасного мистецтва НАМУ. — Київ : «Фенікс», 2014. — 223 с. 4. Фурса О. О. Сучасні принципи розвитку дизайн-освіти в Україні / О. О. Фурса // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . –– 2012. –– Вип. 63. –– С. 149-153. –– Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_63_30. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65384 |
Appears in Collections: | 2024 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.