Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65456
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГоловченко, Я.В.-
dc.date.accessioned2024-09-27T09:45:34Z-
dc.date.available2024-09-27T09:45:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГоловченко Я.В. Обґрунтування концепції фірмового стилю в контексті вивчення графічного дизайну для студії // Дизайн у просторі новітніх технологій: збірник тез доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ (квітень 2024 р.), М-во освіти і науки України, Національний авіаційний університет – Київ: НАУ, 2024. – C. 141-142uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65456-
dc.description1. Brazell D. Becoming a successful illustrator. 2018 р. 208 с. 2. Сьюзен М. Вайншенк. 100 речей, які кожен дизайнер повинен знати про людей. 2024. 218 р. 3. Norman D. A. Design of Everyday Things. MIT Press, 1998. 270 p.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі досліджено процес створення унікального фірмового стилю для компаній та брендів у галузі дизайну. В роботі розглянуті методи вибору оптимальних елементів фірмового стилю, таких як логотипи, кольорова схема та типографіка.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseries;71-
dc.subjectтези доповідіuk_UA
dc.subjectдизайнuk_UA
dc.subjectфірмовий стильuk_UA
dc.subjectілюстраціїuk_UA
dc.subjectграфічний дизайнuk_UA
dc.subjectконтентuk_UA
dc.titleОбґрунтування концепції фірмового стилю в контексті вивчення графічного дизайну для студіїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc7.05:659.126(043.2)uk_UA
Располагается в коллекциях:2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
71.pdf526.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.