Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65457
Назва: Основи концепції фірмового стилю для аналізу студії дизайну інтер’єру
Автори: Герасименко, Ю.О.
Ключові слова: тези доповіді
логотип
дизайн інтер’єру
фірмовий стиль
студія
внутрішній світ
елемент інтер'єру
Дата публікації: 2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Герасименко Ю.О. Основи концепції фірмового стилю для аналізу студії дизайну інтер’єру // Дизайн у просторі новітніх технологій: збірник тез доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ (квітень 2024 р.), М-во освіти і науки України, Національний авіаційний університет – Київ: НАУ, 2024. – C. 139-140
Серія/номер: ;70
Короткий огляд (реферат): Aura Design - студія дизайну інтер'єру, що втілює унікальність кожного клієнта через індивідуальність та креативність. Концепція логотипу відображає енергію аури та рух, символізуючи гармонію та спокій. Візитки та шопери, як частина фірмового стилю, віддзеркалюють творчість, професіоналізм та оригінальність Aura Design, забезпечуючи клієнтам неповторний дизайн та комфорт.
Опис: 1. Йоганнес І. Мистецтво кольору / Іттен Йоганнес., 2022. – 96 с. 2. Девід Ейрі «Лого Дизайн Любов: Посібник зі створення довершеної айдентики бренду» – Видавництво ArtHuss, 2024 – 232 с. 3. Вілер А. Ідентичність бренду. Базові рекомендації щодо створення фірмового стилю / Аліна Вілер., 2020. – 336 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65457
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
70.pdf619.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.