Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65463
Назва: Ефективність комікса для формування композиційних рішень фото- та відеозображення
Автори: Носенко, Олена
Ключові слова: тези доповіді
композиція
зображення
комікс
фотографія
асоціації
Дата публікації: 2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Носенко О. Ефективність комікса для формування композиційних рішень фото- та відеозображення // Дизайн у просторі новітніх технологій: збірник тез доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ (квітень 2024 р.), М-во освіти і науки України, Національний авіаційний університет – Київ: НАУ, 2024. – C. 127-128
Серія/номер: ;64
Короткий огляд (реферат): Короткий аналіз результатів односеместрового курсу занять з композиції фото- та відеозображень ( теорія + практика), в якому використовувались традиційні та сучасні підходи до реалізації творчих задумів студентів, переважно через роботу з асоціативним рядом, від класичних кінематографічних схем до експериментів зі штучним інтелектом.
Опис: 1. Савицька Н. Л., Синицина Г. А., Олініченко К. С. Рекламний менеджмент: Навч. посібник. Харків: Вид-во Іванченко, 2015. 169 с. 2. Прищенко С. В. Візуальна семантика і художня образність плаката. Культура і сучасність : альманах. 2020. №1. С. 97-103. 3. Діброва Т. Г., Солнцев С. О., Бажеріна К. В. Рекламний менеджмент: теорія і практика: Підручник. Київ: Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». Київ. 2018. 170 с. 4. Грищенко В. В. Особливості дизайну в мистецтві плаката. Вісник ХДАДМ. №6. 2011. C. 138-140.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65463
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
64.pdf1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.