Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65498
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мирошников, Денис Олексійович | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-08T11:44:55Z | - |
dc.date.available | 2024-10-08T11:44:55Z | - |
dc.date.issued | 2024-06-20 | - |
dc.identifier.citation | Мирошников Д.О. Відеогра у жанрі перегонів в середовищі Unity з елементами мультиплеєру. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності «Комп’ютерні науки», «Інформаційні технології проектування».- Київ, 2024. – 55 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65498 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» Керівник проекту: доцент, кандидат технічних наук, Олена Толстікова. | uk_UA |
dc.description.abstract | В сучасному світі ігри стають не лише розважальним засобом, але й важливим елементом різних сфер життя, включаючи освіту, бізнес, медицину та соціальні відносини. За останні десятиліття геймінг став не лише розвагою для молоді, але й потужним інструментом для розвитку критичного мислення, комунікаційних навичок та творчого підходу. У цьому контексті, практика з використання ігор набуває великого значення. Вона дозволяє вивчати та розуміти потенціал ігор для різних цілей, таких як навчання, тренінг, командобудування та інші. Перша мультиплеєрна гра, що набула популярності, - це "Spacewar!". Вона була розроблена в 1962 році для PDP-1 (Programmed Data Processor-1) – одного з перших комп'ютерів цього класу. Гра стала відомою своєю інноваційною геймплейною концепцією – два кораблі заборонено керувати в атмосфері зір, а їх завданням було взаємодіяти один з одним та уникати зір та тяжіння планети. З того часу мультиплеєрні ігри пройшли великий шлях, розвиваючи нові технології та відкриваючи нові можливості для геймерів у всьому світі. З'явилися різноманітні жанри та підходи до мультиплеєрного геймплею, включаючи онлайн-гри, кооперативні режими та багатокористувацькі онлайн-гри з масовою участю. Актуальність теми кваліфікаційної роботи «Відеогра у жанрі перегонів в середовищі Unity з елементами мультиплеєру» ґрунтується на тому, що відеоігри у сучасності стали найпопулярнішим видом розваг, ігрові індустрії постійно розширюються, кількість гравців постійно зростає, разом з цим ростуть і прибутки з продажу та розробки ігор. Особливо популярними стали ігри з мультиплеєрним елементом, який дозволяє гравцям взаємодіяти один з одним і надають новий геймплей. Дана кваліфікаційна робота відповідає актуальним 9 тенденціям розвитку ігрової індустрії та відкриває можливості для подальшого дослідження та розвитку в області розробки комп'ютерних ігор. Об’єкт дослідження – розробка відеогри. Предмети дослідження – фізика руху, дизайн навколишньої середи, інтерфейс користувача та додавання об’єктів. Мета кваліфікаційної роботи – вдосконалення та демонстрація здобутих навичок у сфері розробки комп'ютерних ігор та застосування сучасних технологій та інструментів розробки платформи Unity. Методи дослідження – розгляд оптимальних рішень для розробки цілісної ігрової моделі, освоєння платформи Unity для: розробки сцени, программування об'єктів та реалізації інтерфейсу користувача. Результати кваліфікаційної роботи можна буде використовувати для покращення концентрації, реакції та розважання з друзями. Для розробки відеогри було використано мову програмування C# для написання різних скріптів для камер, сцен та меню. Платформу Unity для розміщення та додавання фізики і границь об'єктам, розробки основної механіки поведінки гравців, середовища та траси. Наукова новизна була досягнута шляхом об 'єднання декілька основних концепціх відеоігри в одну: застосування SplitScreen для можливості грати двом гравцям з одного пристрою, механіки заносу та дрифту в поворотах і захоплюючих перешкод на трассі. Практичне значення отриманих результатів Результати кваліфікаційної роботи можуть бути корисні як для освітніх завдань, так і для практичного втілення нових ігрових проектів у майбутньому, сприяючи подальшому розвитку навичок розробки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | мультиплеєр | uk_UA |
dc.subject | VR | uk_UA |
dc.subject | AR | uk_UA |
dc.subject | Unity | uk_UA |
dc.subject | P2P | uk_UA |
dc.subject | MMO | uk_UA |
dc.subject | aрхітектура | uk_UA |
dc.subject | механіка | uk_UA |
dc.subject | колайдер | uk_UA |
dc.subject | мережа | uk_UA |
dc.subject | Object | uk_UA |
dc.subject | game | uk_UA |
dc.subject | ринок | uk_UA |
dc.subject | метод | uk_UA |
dc.subject | потенціал | uk_UA |
dc.title | Відеогра у жанрі перегонів в середовищі Unity з елементами мультиплеєру | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФКНТ_2024_122_Мирошников Д.О.pdf | Дипломна робота бакалавра | 3.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.