Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65502
Title: | Веб-застосунок для анонімного рейтингового оцінювання студентами викладачів |
Authors: | Дубовик, Данило Віталійович |
Keywords: | дипломна робота рейтинг рейтингове оцінювання алгоритми шифрування front-end Back-End веб-розробка база даних |
Issue Date: | 20-Jun-2024 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Дубовик Д.В. Веб-застосунок для анонімного рейтингового оцінювання студентами викладачів. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності «Комп’ютерні науки», «Інформаційні технології проектування».- Київ, 2024. – 98 с. |
Abstract: | За останнє десятиліття провідні заклади освіти почали все більше приділяти увагу розробці та впровадженню систем управління, одним із завдань яких є моніторинг якості освіти. Забезпечення належного рівня якості освітніх послуг передбачає постійне стеження за параметрами процесів, які протікають в університеті та окремих його підрозділах з метою отримання достовірної інформації для ефективного управління навчальним процесом в цілому. Ключовим аспектом якості надання освітніх послуг є забезпечення належного рівня професіоналізму персоналу закладу вищої освіти. Проблема оцінки професійної діяльності окремих викладачів та кафедр завжди була однією з актуальних та водночас найважчих проблем за рахунок своєї залежності від міжособистісних відносин професійної спільноти. На практиці достатньо ефективним інструментом для формування загальної оцінки якості професійної діяльності викладачів закладу є впровадження рейтингу. Робота з формування рейтингових оцінок вимагає збору великої кількості анкет, форм, рейтинг-аркушів та іншої документації. При цьому слід розробити збалансовану систему критеріїв оцінки діяльності педагогів, яка містила б невелику кількість параметрів і при цьому забезпечувала отримання адекватних оцінок. Результати рейтингової оцінки професійної діяльності викладачів мають педагогічний, соціальний та економічний аспекти: оцінка дозволяє приймати оптимальні управлінські рішення, пов’язані з атестацією викладачів, професійною мотивацією, визначенням пріоритетних цілей у галузі управління якістю підготовки спеціалістів у ЗВО. Внутрішні університетські рейтингові системи також можуть надавати вихідну інформацію для прийняття адміністративних управлінських рішень. У зв’язку з цим зростає актуальність робіт, пов’язаних зі створенням теоретичної бази для проєктування рейтингових систем оцінки діяльності викладачів, вибору 7 типу методики обрахунку рейтингу, відбору показників для проведення оцінювання. Важливою складовою даного питання є цифровізація процесів оцінювання шляхом розробки програмних засобів для розрахунку рейтингу з використанням криптографічних засобів захисту інформації, що здатні забезпечити анонімність опитуваних осіб. Для реалізації даного завдання обрано формат веб-застосунку, створеного з використанням таких мов і технологій, як HTML5, CSS, Javascript, PHP, Laravel, MySQL. Веб-застосунок для рейтингового оцінювання викладачів університету дозволить забезпечити доступність системи для всіх користувачів, незалежно від їх територіального розміщення та пристроїв для доступу. Як правило, застосунки даного типу мають зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для введення та аналізу даних, а також можливість швидкої обробки та агрегації інформації за допомогою обробки на сервері. Крім того, веб-застосунок може забезпечити безпеку та конфіденційність даних, що є критичним аспектом у сфері освіти. Такий підхід дозволить зробити процес оцінювання більш прозорим, об'єктивним та ефективним для всіх учасників освітнього процесу. Метою даного дипломного проєкту є розробка веб-застосунку для анонімного рейтингового оцінювання студентами викладачів в Національному авіаційному університеті. Об’єктом дослідження є процес рейтингового оцінювання викладачів у вищих навчальних закладах, а також аспекти, пов’язані з проєктуванням інтерфейсів та розробкою веб-застосунків. Предметом дослідження є розробка та впровадження веб-застосунку, який дозволить студентам анонімно оцінювати роботу викладачів та зберігати дані опитувань в захищеній та конфіденційній формі. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати наступні задачі: − проаналізувати актуальні підходи до рейтингового оцінювання та виробити власну методику для подальшого впровадження у веб-застосунку; 8 − розглянути існуючі варіанти архітектури та функціоналу застосунків для рейтингового оцінювання; − провести порівняльний аналіз процесів розробки веб-застосунків та технологій, що використовуються для створення користувацького інтерфейсу, кодування фронт-енду та бек-енду проєкту, а також криптографічних методів, що забезпечать анонімність учасників опитування; − розробити зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс веб застосунку для користувачів; − реалізувати базовий функціонал застосунку для проведення рейтингового оцінювання, використавши обраний стек для фронт-енд та бек енд розробки. Практичне значення даної роботи: розроблена система надасть можливість студентам анонімно оцінювати роботу викладачів, що сприятиме підвищенню якості навчального процесу та збереженню конфіденційності персональних даних. Крім того, система дозволить адміністраторам ефективно керувати рейтинговими оцінками викладачів, швидко реагувати на виявлені проблеми та забезпечувати відповідність роботи викладачів вимогам до якості навчального процесу, встановленим в закладі. |
Description: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: доцент, кандидат технічних наук, Олег Зудов. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65502 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФКНТ_2024_122_Дубовик Д.В..pdf | Дипломна робота бакалавра | 2.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.