Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65555
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХорошко, Ростислав Сергійович-
dc.date.accessioned2024-10-28T11:43:05Z-
dc.date.available2024-10-28T11:43:05Z-
dc.date.issued2024-06-12-
dc.identifier.citationХорошко Р. С. Магнітний коректор платформної інеціальної навігаційної системи на основі трикомпонентного магнітометра. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології» – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 76 сuk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65555-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: кандидат технічних наук, доцент кафедри авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Смірнов Олег Ігоровичuk_UA
dc.description.abstractМагнітний курс широко використовується в системах навігації та керування (ПНК), які включають корекцію азимутального каналу інерціальної навігаційної системи, польот за ешелонами, систему посадки VOR/DME та інші подібні системи. У сучасних ІНС значну роль відіграє магнітний коректор, який складається з індукційного датчика і корекційного механізму. Індукційний датчик вимірює магнітне поле Землі і надає інформацію про магнітний курс літака. Корекційний механізм здійснює коригування вимірів інерціальної системи на основі отриманих даних від магнітного коректора. Отримання точної інформації про магнітний курс на різних етапах польоту за допомогою традиційних індукційних датчиків, з урахуванням їх конструктивних особливостей, не завжди забезпечує безперервність отримання інформації про магнітний курс літака в умовах маневреного польоту зі зміною його швидкості. Це пов’язано переважно з відхиленням вимірювальної площини магнітометричних зондів від справжньої площини горизонту. Завдяки високоточному визначенню складових магнітного поля Землі відносно площини горизонту за допомогою інерціальних навігаційних систем, розв’язання задачі безперервного визначення магнітного курсу за допомогою тривісного магнітометра стає можливим. Інерціальні навігаційні системи з магнітним коректором, що базується на трьох компонентах магнітометра, може надавати інформацію навіть під час різких прискорень і маневрів літака. При цьому, азимутальний канал звільняється від карданних, кренових і віражних похибок. Крім того, тривісний магнітометр дозволяє досить точно оцінювати справжній курс літака як у нормальних, так і в аварійних режимах. Інформація від магнітного коректора може бути використана для налаштування інерціальних навігаційних систем.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectпілотажно-навігаційний комплексuk_UA
dc.subjectінерціальної навігаційної системиuk_UA
dc.subjectсупутникову систему навігаціїuk_UA
dc.subjectмагнітно-навігаційної системиuk_UA
dc.subjectіндукційний датчикuk_UA
dc.subjectфазочутливий випрямлячuk_UA
dc.subjectпідсилювач магнітного каналуuk_UA
dc.titleМагнітний коректор платформної інеціальної навігаційної системи на основі трикомпонентного магнітометраuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хорошко.pdfКваліфікаційна робота з пояснювальною запискою2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.