Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65556
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербина, Ігор Сергійович-
dc.date.accessioned2024-10-29T08:52:05Z-
dc.date.available2024-10-29T08:52:05Z-
dc.date.issued2024-06-12-
dc.identifier.citationЩербина І. С. Системи автоматичного управління бічним рухом літака на етапі посадки. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології» – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 71 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65556-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: кандидат технічних наук, доцент кафедри авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Смірнов Олег Ігоровичuk_UA
dc.description.abstractДля сучасних повітряних суден характерним є широке застосування систем автоматичного управління практично на всіх режимах та етапах польоту. Без таких систем неможливо ефективне використання авіаційної техніки навіть при вирішуванні найпростіших задач пілотування. Впровадження систем автоматичного управління в процес управління обумовлюється не тільки зміною пілотажних характеристик літального апарата, головним чином характеристик стійкості та керованості, але й зростанням тенденцій інформаційного об`єднання систем автоматичного управління з комплексами бортового обладнання (навігаційними та радіотехнічними комплексами, системами забезпечення посадки і т.ін.). На сучасних повітряних суднах системи автоматичного управління перетворились із засобів, що полегшують пілоту процес управління у засоби, які суттєво підвищують економічну ефективність і безпеку польоту. Задачі автоматичного управління польотом можна умовно поділити на три рівні: - забезпечення потрібних характеристик стійкості та керованості літака; - стабілізація та управління кутовим рухом; - стабілізація та цілеспрямоване управління траєкторією польоту, тобто, виконання складних траєкторних маневрів. Контури траекторного управління у цій ієрархії є головними і забезпечують цілеспрямоване управління траєкторією на деяких етапах польоту, зокрема на етапах заходу на посадку та посадки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectсистеми автоматичного управлінняuk_UA
dc.subjectбічний рух літакаuk_UA
dc.subjectетап посадкиuk_UA
dc.subjectбезпека польотівuk_UA
dc.subjectалгоритмuk_UA
dc.subjectкомп'ютерне моделюванняuk_UA
dc.titleСистеми автоматичного управління бічним рухом літака на етапі посадкиuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Щербина.pdfКваліфікаційна робота з пояснювальною запискою2.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.