Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65565
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Duka, Yrii Serhiyovych | - |
dc.contributor.author | Дука, Юрій Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-30T12:25:03Z | - |
dc.date.available | 2024-10-30T12:25:03Z | - |
dc.date.issued | 2024-06-13 | - |
dc.identifier.citation | Duka Y. S. Aircraft fuel measuring system based on pressure sensors. – Thesis for a bachelor's degree in "Automation and computer-integrated technologies" – National Aviation University, Kyiv, 2024, 79 p. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65565 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: кандидат технічних наук, доцент кафедри авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Смірнов Олег Ігорович | uk_UA |
dc.description.abstract | The use of a hydrostatic sensor in the fuel measuring system during maneuvering of the aircraft made it possible to achieve more accurate and reliable measurements in contrast to other methods of estimating the remaining fuel. The developed system allows you to effectively take into account the influence of various factors, such as pressure, temperature, flight altitude, changes in the position of the aircraft during movement on the determination of the remaining fuel. The results of the work can be used in the practical activities of airlines to optimize the fuel measuring system and improve flight safety. Further research can be aimed at improving technical solutions and expanding the capabilities of the system in different operating conditions of the aircraft. | uk_UA |
dc.description.abstract | Використання гідростатичного датчика в паливомірній системі при маневруванні літального апарату дозволило досягти більш точних та надійних вимірювань на відміну від інших методів оцінки залишку палива. Розроблена система дозволяє ефективно враховувати вплив різних факторів, таких як тиск, температура , висота польоту , зміну положення літального апарату під час руху на визначення залишку пального. Результати роботи можуть бути використані в практичній діяльності авіаційних підприємств для оптимізації паливомірної системи та підвищення безпеки польотів. Подальші дослідження можуть бути спрямовані на вдосконалення технічних рішень та розширення можливостей системи в різних умовах експлуатації літаків. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | National Aviation University | uk_UA |
dc.subject | qualification work | uk_UA |
dc.subject | fuel metering system | uk_UA |
dc.subject | aircraft | uk_UA |
dc.subject | hydrostatic pressure sensor | uk_UA |
dc.subject | maneuvering | uk_UA |
dc.subject | measurement | uk_UA |
dc.subject | flight safety | uk_UA |
dc.subject | кваліфікаційна робота | uk_UA |
dc.subject | літальний апарат | uk_UA |
dc.subject | паливомірна система | uk_UA |
dc.subject | маневрування | uk_UA |
dc.subject | гідростатичний датчик тиску | uk_UA |
dc.subject | безпека польотів | uk_UA |
dc.subject | вимірювання | uk_UA |
dc.title | Aircraft fuel measuring system based on pressure sensors | uk_UA |
dc.title.alternative | Паливомірна система літального апарату на основі датчиків тиску | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дука.pdf | Кваліфікаційна робота з пояснювальною запискою | 1.68 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.