Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65565
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDuka, Yrii Serhiyovych-
dc.contributor.authorДука, Юрій Сергійович-
dc.date.accessioned2024-10-30T12:25:03Z-
dc.date.available2024-10-30T12:25:03Z-
dc.date.issued2024-06-13-
dc.identifier.citationDuka Y. S. Aircraft fuel measuring system based on pressure sensors. – Thesis for a bachelor's degree in "Automation and computer-integrated technologies" – National Aviation University, Kyiv, 2024, 79 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65565-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: кандидат технічних наук, доцент кафедри авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Смірнов Олег Ігоровичuk_UA
dc.description.abstractThe use of a hydrostatic sensor in the fuel measuring system during maneuvering of the aircraft made it possible to achieve more accurate and reliable measurements in contrast to other methods of estimating the remaining fuel. The developed system allows you to effectively take into account the influence of various factors, such as pressure, temperature, flight altitude, changes in the position of the aircraft during movement on the determination of the remaining fuel. The results of the work can be used in the practical activities of airlines to optimize the fuel measuring system and improve flight safety. Further research can be aimed at improving technical solutions and expanding the capabilities of the system in different operating conditions of the aircraft.uk_UA
dc.description.abstractВикористання гідростатичного датчика в паливомірній системі при маневруванні літального апарату дозволило досягти більш точних та надійних вимірювань на відміну від інших методів оцінки залишку палива. Розроблена система дозволяє ефективно враховувати вплив різних факторів, таких як тиск, температура , висота польоту , зміну положення літального апарату під час руху на визначення залишку пального. Результати роботи можуть бути використані в практичній діяльності авіаційних підприємств для оптимізації паливомірної системи та підвищення безпеки польотів. Подальші дослідження можуть бути спрямовані на вдосконалення технічних рішень та розширення можливостей системи в різних умовах експлуатації літаків.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectqualification workuk_UA
dc.subjectfuel metering systemuk_UA
dc.subjectaircraftuk_UA
dc.subjecthydrostatic pressure sensoruk_UA
dc.subjectmaneuveringuk_UA
dc.subjectmeasurementuk_UA
dc.subjectflight safetyuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectлітальний апаратuk_UA
dc.subjectпаливомірна системаuk_UA
dc.subjectманевруванняuk_UA
dc.subjectгідростатичний датчик тискуuk_UA
dc.subjectбезпека польотівuk_UA
dc.subjectвимірюванняuk_UA
dc.titleAircraft fuel measuring system based on pressure sensorsuk_UA
dc.title.alternativeПаливомірна система літального апарату на основі датчиків тискуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дука.pdfКваліфікаційна робота з пояснювальною запискою1.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.