Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9379
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.date.accessioned | 2014-07-29T10:20:09Z | - |
dc.date.available | 2014-07-29T10:20:09Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9379 | - |
dc.description.abstract | Встановлені закономірності виникнення пошкоджень елементів конструкцій авіаційної техніки із часом напрацювання та умов експлуатації. Розраховані та експериментально підтверджені параметри газорідинних струменів, що забезпечують високу чутливість капілярної дефектоскопії. Розроблена методологія порівняльної оцінки вихрострумових та акустичних дефектоскопів для підвищення достовірності результатів контролю елементів конструкцій із алюмінієвих сплавів та композиційних матеріалів. Обґрунтована математична модель визначення експлуатаційних пошкоджень, яка дозволяє вдосконалити діючу систему контролю. Достовірність результатів експериментальних досліджень забезпечується значним банком статистичних даних пошкоджень конструкцій авіаційної техніки та сучасними методами математичної обробки результатів. Запропоновані методи розрахунку параметрів дефектоскопів можуть бути використані при розробці сучасних технологій неруйнівного контролю. Запропоновані конструктивні рішення застосування засобів контролю відповідають світовому рівню. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | обслуговування авіаційної техніки | uk_UA |
dc.subject | визначення технічного стану | uk_UA |
dc.subject | ремонт | uk_UA |
dc.subject | технічне обслуговування | uk_UA |
dc.subject | пошкодження елементів | uk_UA |
dc.title | Розробка методів визначення технічного стану деталей при ремонті та технічному обслуговування авіаційної техніки | uk_UA |
dc.type | Technical Report | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові тематики НАУ |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.