Browsing by Author Борисенко, Олена Сергіївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 6 of 6
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2022Концептуальні підходи до стійкого розвитку промислових підприємств на засадах холістичного маркетингуБорисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, Olena; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Iuliia; Ярмолюк, Олексій Ярославович; Yarmolyuk, Alexey
2021Новий вектор розвитку концепції маркетингу: Сучасні тренди та інструментиБорисенко, Олена Сергіївна; Шевченко, Анна Валеріївна
2017Роль маркетингу в управлінні інноваційною діяльністю підприємств в умовах глобалізації економікиБорисенко, Олена Сергіївна; Тарабан, Марина Володимирівна
2017Тенденції розвитку товарознавства в сучасних умовахБорисенко, Олена Сергіївна; Фісун, Юлія Володимирівна
2021Теоретико-методологічні аспекти організації та впровадження маркетингового менеджменту на підприємствахБорисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, Olena; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Iuliia; Чорна, Діана Олексіївна; Chorna, Diana
2020Інструменти маркетингових інтернет-комунікацій як складник механізму управління комунікаційним середовищем підприємстваБорисенко, Олена Сергіївна; Borysenco, Olena; Фісун, Юлія Володимирівна; Fisun, Iuliia; Ткаченко, Альона Ярославівна; Tkachenko, Alona