Browsing by Author Shevchenko, Anna

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 40 of 40 < previous 
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2018Маркетинговий підхід до управління діяльністю виробничих підприємствШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna
2023Методи інноваційного маркетингу реалізації маркетингової стратегії підприємстваШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Крушинський, Артем Вікторович; Krushinskyy, Artem
2022Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботиКнязєва, Тетяна В’ячеславівна; Kniazieva, Tetiana; Полоус, Ольга Вікторівна; Polous, Olha; Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Радченко, Ганна Анатоліївна; Radchenko, Hanna; Михальченко, Інна Григорівна; Mykhalchenko, Inna
2022Навчально-методичний комплекс дисципліни "Лояльність клієнтів авіакомпаній"Божок, Анастасія; Шевченко, Анна; Bozhok, Anastasiya; Shevchenko, Anna
2022Навчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг в авіації"Шевченко, Анна; Shevchenko, Anna
2021Навчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетингова товарна політика"Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna
2022Навчально-методичний комплекс переддипломної практикиСалькова, Ірина Юріївна; Salkova, Iryna; Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Ороховська, Людмила Анатоліївна; Orokhovska, Liudmyla
2020Організаційно - економічні заходи зовнішньоекономічного регулювання захисту споживчого ринку УкраїниШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Князєва, Т.В.; Kniazieva, Tetiana
2018Основні фази формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспортуШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Трухан, Андрій Анатолійович; Trukhan, Andrii
2021Особливості розвитку автомобільного ринку України в період пандеміїШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Сурмило, Марина Сергіївна; Surmilo, Maryna
2018Особливості сучасного стану розвитку ринку туристичних послуг в УкраїніШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna
2022Особливості управління попитом на основі цифрових маркетингових технологійШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Марчук, Валерія Василівна; Marchuk, Valeria
2018Роль маркетингової стратегії в діяльності вітчизняних підприємствШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Віленський, Олександр Романович; Vilenskyi, Oleksandr; Пустовойт, Людмила Сергіївна; Pustovoit, Liudmyla
2019Роль соціальних мереж у формуванні комунікаційної стратегії веб-студійШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Сєлюкова, Вікторія Олександрівна; Sieliukova, Viktoriia
2022Стандарти забезпечення маркетингових досліджень в умовах цифрової економікиШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Марчук, Валерія Василівна; Marchuk, Valeria; Адєєва, Ганна Володимирівна; Adieieva, Ganna
2019Сучасний стан ринку молочної продукції та забезпечення її якості в умовах євроінтеграції УкраїниШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Табачук, Наталія Олександрівна; Tabachuk, Natalia
2018Сучасні інструменти маркетингу в управлінні процесом просування періодичних виданьШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Рубан, Ірина Володимирівна; Ruban, Iryna
2016Тенденції розвитку інтернет-маркетингу в УкраїніШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Геращенко, Юлія Валеріївна; Herashchenko, Yuliia
2018Управлінські рішення щодо використання інструментів маркетингу для забезпечення конкурентоспроможності ЗВОШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Путінцева, Анастасія Андріївна; Putintseva, Anastasiia
2018Інформаційне середовище забезпечення міжнародної маркетингової діяльності компаніїШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Путінцева, Анастасія Андріївна; Putintseva, Anastasiia