Browsing by Author Shevchenko, Anna

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 3 to 22 of 40 < previous   next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2023Commodity science: guide to practical classesLysenko, Olena; Лисенко, Олена Михайлівна; Fisun, Yuliia; Фісун, Юлія Володимирівна; Borysenko, Olena; Борисенко, Олена Сергіївна; Shevchenko, Anna; Шевченко, Анна Валеріївна
2021Educational and methodological complex of discipline "Marketing Product Policy" for the English-language projectShevchenko, Anna; Шевченко, Анна
2022Educational and methodological complex of pre-diploma practice for the English-language projectShevchenko, Anna; Bovsunivska, Iryna; Шевченко, Анна; Бовсунівська, Ірина
2022Educational and methodological complex of the discipline "Marketing in aviation" for the English-language projectShevchenko, Anna; Шевченко, Анна
2022Improving the technology of product supply chain management in the context of the development of multimodal transportation systems in the European union countriesPrymachenko, Hanna; Примаченко, Ганна; Shapatina, Olha; Шапатіна, Ольга; Pestremenko-Skrypka, Oksana; Пестременко-Скрипка, Оксана; Shevchenko, Anna; Шевченко, Анна Валеріївна; Halkevych, Maryna; Галькевич, Марина
2019Information environment of international marketingKolbushkin, Urii; Колбушкін, Юрій Петрович; Shevchenko, Anna; Шевченко, Анна Валеріївна; Britchenko, Igor; Брітченко, Ігор Геннадійович
2021Marketing approach to the formation of management system for enterprise strategic development in the context of globalisationShevchenko, Anna; Шевченко, Анна Валеріївна; Borysenko, Olena; Борисенко, Олена Сергіївна
2021SMM trends and anti-trends in 2021Yureskul, Daria; Юрескул, Дар’я Юріївна; Shevchenko, Anna; Шевченко, Анна Валеріївна
2019SMM для бізнесу: сучасні тренди 2019 рокуШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna
2020Social networks as a method of promoting goods and servicesYureskul, Daria; Юрескул, Дар'я Юріївна; Shevchenko, Anna; Шевченко, Анна Валеріївна
2020-12-23Spatial aspects of modernization of regional tourist systemsШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Голод, Андрій; Шевчук, Андрій; Коркуна, Орислава; Князєва, Тетяна; Holod, Andrii; Shevchuk, Andriy; Korkuna, Oryslava; Kniazieva, Tetiana
2021Вплив глобалізації на інструментарій маркетингових комунікацій в умовах інформатизації суспільстваШевченко, Анна Валеріївна'; Shevchenko, Anna; Дулепов, Максим
2023Вплив цифрових маркетингових технологій на споживчу поведінку та управління попитомШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna
2022-11-24Забезпечення клієнтоорієнтованості як інструменту формування конкурентних переваг підприємстваШевченко, Анна Валеріївна; Бичуля, Марина Ігорівна; Shevchenko, Anna; Bychulia, Maryna
2023Зміни споживчої поведінки в умовах трансформації цифрових маркетингових комунікаційШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Стельмашенко, Олена Олександрівна; Stelmashenko, Olena; Марчук, Валерія Василівна; Marchuk, Valeria
2017Маркетинг територій – інструмент формування іміджу регіонуШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Рубан, Ірина Володимирівна; Ruban, Iryna
2018Маркетингове управління та інформаційне забезпечення збутової діяльності підприємств агропромислового комплексуШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Кобізєв, Андрій Анатолійович; Kobizev, Andrii; Левковська, Тетяна Андріївна; Levkovska, Tetiana
2018Маркетингове управління та інформаційне забезпечення збутової діяльності підприємств агропромислового комплексуШевченко, Анна Валеріївна; Кобізєв, Андрій Анатолійович; Левковська, Тетяна Андріївна; Shevchenko, Anna; Kobizev, Andrii; Levkovska, Tetiana
2018Маркетинговий підхід до управління діяльністю виробничих підприємствШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna
2023Методи інноваційного маркетингу реалізації маркетингової стратегії підприємстваШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Крушинський, Артем Вікторович; Krushinskyy, Artem