Browsing by Author Radchenko, Anna Anatolyevna

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2019-04Контент-маркетинг як дієва складова просування бізнесуРадченко, Ганна Анатоліівна; Радченко, Анна Анатолиевна; Radchenko, Anna Anatolyevna; Саідова, Ганна Олександрівна; Саидова, Анна Александровна; Saydova, Anna Aleksandrovna
2021-05-13Навчально-методичний комплекс з навчальної дисципліни «Діджиталізація маркетингових стратегій»Радченко, Ганна Анатоліївна; Радченко, Анна Анатольевна; Radchenko, Anna Anatolyevna
2018Особливості та маркетингові тенденції розвитку пивоварної галузі УкраїниРадченко, Ганна Анатоліївна; Радченко, Анна Анатолиевна; Radchenko, Anna Anatolyevna; Колбушкін, Юрій Петрович; Колбушкин, Юрий Петрович; Kolbushkin, Yurii Petrovych; Томчук, Анастасія
2019-09Формування підходів до управління маркетингом територій на засадах теорії обмежень системРадченко, Ганна Анатоліївна; Радченко, Анна Анатольевна; Radchenko, Anna Anatolyevna; Сібрук, Віктор Леонідович; Сибрук, Виктор Леонидович; Sibruk, Viktor Leonydovych; Кутліна, Ірина Юріївна; Кутлина, Ирина Юрьевна; Kutlina, Iryna Yuryevna
2019-09Формування підходів до управління маркетингом територій на засадах теорії обмежень системРадченко, Ганна Анатоліївна; Радченко, Анна Анатолиевна; Radchenko, Anna Anatolyevna; Сібрук, Віктор Леонідович; Сибрук, Виктор Леонидович; Sibruk, Viktor Leonydovych; Кутліна, Ірина Юріівна; Кутлина, Ирина Юрьевна; Kutlina, Iryna Yuryevna