Browsing by Author Radchenko, Hanna

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2022Educational and methodological complex of the discipline "Marketing of Inovations" for the English-language projectRadchenko, Hanna; Радченко, Ганна
2021The impact of transnationalization on the global consumer marketKniazieva, Tetiana; Князєва, Тетяна В’ячеславівна; Shevchenko, Аnna; Шевченко, Анна Валеріївна; Radchenko, Hanna; Радченко, Ганна Анатоліївна; Komova, Olena; Комова, Олена; Pankova, Lilia; Панкова, Лілія
2019The transnational corporations’ activities and their impact on the development of the ukrainian consumer market: the globalization aspectKniazieva, Tetiana; Князєва, Тетяна В’ячеславівна; Radchenko, Hanna; Радченко, Ганна Анатоліївна; Shevchenko, Аnna; Шевченко, Анна Валеріївна
2022Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботиКнязєва, Тетяна В’ячеславівна; Kniazieva, Tetiana; Полоус, Ольга Вікторівна; Polous, Olha; Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Радченко, Ганна Анатоліївна; Radchenko, Hanna; Михальченко, Інна Григорівна; Mykhalchenko, Inna
2021-02Методологічні аспекти управління розвитком територій на засадах маркетинг-менеджментуСібрук, Віктор; Радченко, Ганна; Сібрук, Анастасія; Sibruk, Viktor; Radchenko, Hanna; Sibruk, Anastasiia
2022Навчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг інновацій"Радченко, Ганна; Radchenko, Hanna
2021Навчально-методичний комплекс дисципліни "Управління споживчим досвідом (customer experience)"Радченко, Ганна; Radchenko, Hanna
2022Навчально-методичний комплекс переддипломної практики для електронного маркетингуОроховська, Людмила; Радченко, Ганна; Orokhovska, Liudmyla; Radchenko, Hanna