Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10142
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Добротвор, Олена Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-10-03T16:27:54Z | - |
dc.date.available | 2014-10-03T16:27:54Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Теорія та методика управління освітою | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10142 | - |
dc.description | Окреслено функції та механізм рефлексії у конструюванні пізнавальної діяльності, зазначено перспективність дослідження різних видів рефлексії (модальної, проспективної, ретроспективної) у навчальному процесі. | uk_UA |
dc.description.abstract | Доведено значущість рефлексивної позиції особистості у процесі саморозвитку | uk_UA |
dc.publisher | К. : УМО | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | [Електронне наукове фахове видання];Вип.10 | - |
dc.subject | розуміння, пізнання, рефлексія, діяльність, комунікація, практичне мислення | uk_UA |
dc.title | Рефлексія як спосіб організації розуміння у навчальному процесі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.speciality | педагогіка | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
DOBROTVOR електр видання ВАК УМО 2013.rtf | Про організацію систематичної рефлексії у просторі старшої загальноосвітньої та вищої школи | 164.81 kB | RTF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.