Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10142
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобротвор, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2014-10-03T16:27:54Z-
dc.date.available2014-10-03T16:27:54Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТеорія та методика управління освітоюuk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10142-
dc.descriptionОкреслено функції та механізм рефлексії у конструюванні пізнавальної діяльності, зазначено перспективність дослідження різних видів рефлексії (модальної, проспективної, ретроспективної) у навчальному процесі.uk_UA
dc.description.abstractДоведено значущість рефлексивної позиції особистості у процесі саморозвиткуuk_UA
dc.publisherК. : УМОuk_UA
dc.relation.ispartofseries[Електронне наукове фахове видання];Вип.10-
dc.subjectрозуміння, пізнання, рефлексія, діяльність, комунікація, практичне мисленняuk_UA
dc.titleРефлексія як спосіб організації розуміння у навчальному процесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.specialityпедагогікаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOBROTVOR електр видання ВАК УМО 2013.rtfПро організацію систематичної рефлексії у просторі старшої загальноосвітньої та вищої школи164.81 kBRTFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.