Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10484
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонопляник, Леся Миколаївна-
dc.date.accessioned2014-10-14T18:52:20Z-
dc.date.available2014-10-14T18:52:20Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.isbn966-7773-70-1-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10484-
dc.description.abstractУ статті представлено авторську дидактичну модель підготовки майбутніх інженерів авіаційної галузі до використання іноземної мови у майбутній професійній діяльності та пояснюються основні компоненти моделі. Також розглядаються основні критерії, показники та характеристики рівнів готовності майбутніх інженерів авіаційної галузі до іншомовної діяльності з метою визначення необхідного рівня для продуктивної діяльності.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with author’s didactic model of aviation engineers’ training for foreign professional activity. The main criteria, indices and characteristics of preparedness levels for foreign professional activity are also shown in the given article with the purpose of determining the necessary level for effective activity.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах: зб. наук. праць. – К.: ДП «Інформ.-аналіт. агенство», 2009. – Вип. 17. – С. 186 – 193.uk_UA
dc.titleЕкспериментальна модель підготовки майбутніх інженерів авіаційної галузі до іншомовної професійної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Автореферати НАУ
Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6. Стаття Конопляник 2009.pdf153.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.