Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/11713
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепура, Віктор Степанович-
dc.date.accessioned2014-11-11T09:28:50Z-
dc.date.available2014-11-11T09:28:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/11713-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник Інженерної академії України. 2013, №1uk_UA
dc.subjectІнтенсивність рухуuk_UA
dc.subjectНомінальні строки служби вкладеньuk_UA
dc.subjectРельєфuk_UA
dc.subjectСередня технічна швидкістьuk_UA
dc.subjectДорожні покриттяuk_UA
dc.subjectОдноразові і поточні витратиuk_UA
dc.subjectПорівняльна ефективність капітальних вкладеньuk_UA
dc.titleВизначення варіанту будівництва доріг на основі порівняльної економічної ефективностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc330.53.338.27-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті співробітників кафедри інфраструктури авіаційного транспорту



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.