Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14381
Назва: Проблема педагогічної вазаємодії у системі особистісно орієнтованого навчання
Автори: Алпатова, Олександра Валентинівна
Ключові слова: Педагогічна взаємодія, функції педагогічної взаємодії, особистісно-орієнтоване навчання, педагогічні парадигми
Дата публікації: 21-вер-2013
Короткий огляд (реферат): Здійснено аналіз проблеми педагогічної взаємодії субєктів учбово-виховного процесу у вузі. Визначено найбільш розповсюджені в сучасній освітній практиці педагогічні парадигми. Проаналізовано особливості педагогічних парадигм в контексті професійної діяльності викладача вищої школи. Представлений аналіз результатів дослідження вивчення позиції учасників освітнього процесу при педагогічній взаємодії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14381
Розташовується у зібраннях:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблема педагогічної взаємодії у системі собист_орієнтов. навчання.docxОсновна стаття. проблема педагогічної взаємодії у системі особистісно орієнтованого навчання29.15 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.