Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14381
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлпатова, Олександра Валентинівна-
dc.date.accessioned2015-05-13T13:05:10Z-
dc.date.available2015-05-13T13:05:10Z-
dc.date.issued2013-09-21-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14381-
dc.description.abstractЗдійснено аналіз проблеми педагогічної взаємодії субєктів учбово-виховного процесу у вузі. Визначено найбільш розповсюджені в сучасній освітній практиці педагогічні парадигми. Проаналізовано особливості педагогічних парадигм в контексті професійної діяльності викладача вищої школи. Представлений аналіз результатів дослідження вивчення позиції учасників освітнього процесу при педагогічній взаємодії.uk_UA
dc.subjectПедагогічна взаємодія, функції педагогічної взаємодії, особистісно-орієнтоване навчання, педагогічні парадигмиuk_UA
dc.titleПроблема педагогічної вазаємодії у системі особистісно орієнтованого навчанняuk_UA
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Проблема педагогічної взаємодії у системі собист_орієнтов. навчання.docxОсновна стаття. проблема педагогічної взаємодії у системі особистісно орієнтованого навчання29.15 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.