Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14555
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПроскурка, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2015-05-15T06:55:25Z-
dc.date.available2015-05-15T06:55:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТеоретичні і прикладні проблеми психології: зб. наук. праць №2 (34).uk_UA
dc.identifier.issn2219-2654-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14555-
dc.description.abstractУ статті розкриваються методика та результати дослідження ціннісно-смислового компоненту автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Визначено рівні розвитку та гендерно-вікові особливості ціннісно-смислового компоненту автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій .uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічні науки;№2(34)-
dc.subjectціннісні орієнтації, ціннісно-смислова сфера особистості, майбутні фахівці з інформаційних технологій, особистісний розвиток, автопсихологічна компетентність.uk_UA
dc.titleАвтопсихологічна компетентність майбутніх фахівців з інформаційних технологій: ціннісно-смисловий аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ціннісно-смисловий копмпонент автопсихологічної компетентності.pdfОсновна стаття293.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.