Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18165
Title: ВИЗНАЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИСПЕТЧЕРА-ІНСТРУКТОРА УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Authors: Немлій, Людмила Сергіївна
Issue Date: Nov-2013
Abstract: Ефективність процесу формування педагогічної компетентності спеціаліста незалежно від напрямку його діяльності залежить від спеціально створених та ретельно підібраних педагогічних умов, що впроваджуються у навчальний процес фахової підготовки. Формування педагогічної компетентності майбутнього диспетчера-інструктора управління повітряним рухом(УПР) у процесі фахової підготовки ефективно здійснюється, якщо воно реалізується в освітньому середовищі з урахуванням загальних закономірностей розвитку вищої професійної освіти й певних педагогічних умов, які впроваджуються до навчального процесу професійної підготовки майбутніх диспетчерів-інструкторів УПР.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18165
Appears in Collections:Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13 Немлій-тези-листопад 2013.doc34.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.