Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18959
Название: WHAT CAN UKRAINIANS LEARN FROM TEACHER EDUCATION IN FINLAND: CURRENT TRENDS AND FUTURE PERSPECTIVES
Авторы: Гринюк, Світлана Петрівна
Ключевые слова: Finland, teacher education, educational system, teaching profession, teacher education study programs.
Дата публикации: 2013
Издательство: California : B&M Publishing, San Francisco
Библиографическое описание: Intellectual and moral values of the modern society. − California : B&M Publishing, San Francisco, 2013. − P. 6-9.
Краткий осмотр (реферат): This article highlights the «road» to success of modern Finnish education system; the reasons how teaching and learning have become a high priority in Finnish society; the reasons how teacher education has achieved the status of the most desirable study program among the Finnish youth and the reasons how teacher education supports teachers’ role to work as high quality professionals. The major factors for the success of Finnish education are a combination of political will, high quality teacher education, teachers’ professional and moral responsibility, and society’s trust in educators.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18959
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Svitlana Gryniuk.doc104 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.