Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18964
Назва: Компаративний аналіз українського та фінського досвіду підготовки вчителів іноземних мов
Автори: Гринюк, Світлана Петрівна
Ключові слова: порівняльний аналіз, підвищення якості підготовки учителів іноземних мов, методичні рекомендації.
Дата публікації: 2012
Видавництво: зб. наук. праць. – К. : вид-во, Ун-т менедж. освіти НАПН України
Бібліографічний опис: Вісник післядипломної освіти : зб. наук. праць. – К. : вид-во, Ун-т менедж. освіти НАПН України, 2012. – Вип. 8 (21). – С. 49-54.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено порівняльний аналіз українського та фінського досвіду професійної підготовки учителів іноземних мов. Виявлено спільні та відмінні аспекти щодо процесу професійної підготовки учителів іноземних мов та запропоновано методичні рекомендації, які слугуватимуть підвищенню ефективності процесу підготовки українських учителів з урахуванням кращих надбань фінської системи підготовки учителів-мовників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18964
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГРИНЮК.doc110.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.