Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18967
Название: Some theoretical aspects of second language acquisition and learning
Авторы: Гринюк, Світлана Петрівна
Ключевые слова: second language acquisition, conception of learning, basic theories of learning, internal and external factors; theoretical approaches and methods for teaching a second or foreign language.
Дата публикации: 2014
Издательство: Запоріжжя: ЗНУ, 2014
Библиографическое описание: Нова філологія : зб. наук. праць. – Запоріжжя: ЗНУ, 2014. – № 67. – С. 158-163.
Краткий осмотр (реферат): This article highlights the general updated overview of second language acquisition policy. It outlines its major notions and concepts without laying the claim to exhaustiveness of the discussed issue. Thus, it considers the basic theories of learning, factors that affect second language acquisition and learning, basic principles and procedures of the most recognized and commonly used approaches and methods for teaching a second language.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18967
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Grynyuk_stattia 1.docx33.15 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.