Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18967
Назва: Some theoretical aspects of second language acquisition and learning
Автори: Гринюк, Світлана Петрівна
Ключові слова: second language acquisition, conception of learning, basic theories of learning, internal and external factors; theoretical approaches and methods for teaching a second or foreign language.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Запоріжжя: ЗНУ, 2014
Бібліографічний опис: Нова філологія : зб. наук. праць. – Запоріжжя: ЗНУ, 2014. – № 67. – С. 158-163.
Короткий огляд (реферат): This article highlights the general updated overview of second language acquisition policy. It outlines its major notions and concepts without laying the claim to exhaustiveness of the discussed issue. Thus, it considers the basic theories of learning, factors that affect second language acquisition and learning, basic principles and procedures of the most recognized and commonly used approaches and methods for teaching a second language.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18967
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grynyuk_stattia 1.docx33.15 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.