Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18969
Назва: Conceptual tools for language educators when developing foreign language education
Автори: Гринюк, Світлана Петрівна
Ключові слова: foreign language education, foreign language teachers and educators, vision, strategy, scenario, mission, conception of learning.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Філологічні науки : зб. наук. праць. – Запоріжжя: ЗНУ
Бібліографічний опис: Вісник Запорізького національного університету. Філологічні науки : зб. наук. праць. – Запоріжжя: ЗНУ, 2015. – № 1. – С. 359-364.
Короткий огляд (реферат): This article represents the Finnish approach to the future of foreign language teaching, studying and learning. It provides the general overview of the key instruments or conceptual tools for foreign language teachers and educators to be used and profit from when developing foreign language education (FLE) and envisioning its future.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18969
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grynyuk_stattia 2.docx32.8 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.