Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18969
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГринюк, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2016-04-07T06:10:50Z-
dc.date.available2016-04-07T06:10:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВісник Запорізького національного університету. Філологічні науки : зб. наук. праць. – Запоріжжя: ЗНУ, 2015. – № 1. – С. 359-364.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18969-
dc.description.abstractThis article represents the Finnish approach to the future of foreign language teaching, studying and learning. It provides the general overview of the key instruments or conceptual tools for foreign language teachers and educators to be used and profit from when developing foreign language education (FLE) and envisioning its future.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherФілологічні науки : зб. наук. праць. – Запоріжжя: ЗНУuk_UA
dc.subjectforeign language education, foreign language teachers and educators, vision, strategy, scenario, mission, conception of learning.uk_UA
dc.titleConceptual tools for language educators when developing foreign language educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grynyuk_stattia 2.docx32.8 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.