Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18973
Название: A “makeup” of foreign language acquisition in the ХХІ century
Авторы: Гринюк, Світлана Петрівна
Ключевые слова: postmodern society
Дата публикации: 2015
Издательство: Острозька академія
Библиографическое описание: Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : зб. наук. праць. – Острог : Вид-во Нац. ун-ту «Острозька академія», 2015. – Вип. 56. – С. 8-10.
Краткий осмотр (реферат): This article attempts to focus on a set of the 21st century basic building blocks needed for education process in regard to the second language acquisition which have been measured, supported by quality research, that illustrate a broad range of assessment approaches done by leading scientists in the field of education in the last years and subject to improvement through teacher actions. The article is intended to acquaint all those who are engaged in the field of education with the current state of 21st century competencies assessment, and offer some guidance to help educators compare measures and implement an assessment system. It discusses the issues of language policy that take place nowadays.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18973
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземної філології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Svitlana Grynyuk_5.docx37.1 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.