Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20304
Title: Мотиваційно-смислові характеристики особистості викладача в педагогічному спілкуванні
Authors: Алпатова, Олександра Валентинівна
Keywords: індивідуальний стиль навчання, мотиваційно-смислова сфера, особистісно орієнтоване навчання, освітній процес, педагогічна діяльність, педагогічне спілкування, педагогічна взаємодія, педагогічні парадигми
Issue Date: Dec-2015
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Здійснено аналіз проблеми мотиваційно-смислових характеристик особистості викладача вищого навчального закладу. Визначено найбільш розповсюджені в сучасній освітній практиці педагогічні парадигми. Проаналізовано особливості педагогічних парадигм у контексті професійної діяльності викладача вищої школи. Представлений аналіз результатів дослідження вивчення диспозиції учасників педагогічного спілкування
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20304
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Характеристики викладача.docx35.48 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.