Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20555
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалькевич, А.Е.-
dc.date.accessioned2016-05-20T10:21:37Z-
dc.date.available2016-05-20T10:21:37Z-
dc.date.issued2015-04-08-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20555-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПоліт 2015uk_UA
dc.titleОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ДІЯЛЬНОСТІ УНІВЕРСИТЕТУ З ТОЧКИ ЗОРУ ЇХ ВПЛИВУ НА АБІТУРІЄНТІВuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udcУДК 159.8:32 (043.3)-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації студентів кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Малькевич.doc10.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.