Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20637
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стригуль (Кльов), Марина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-05-21T19:06:17Z | - |
dc.date.available | 2016-05-21T19:06:17Z | - |
dc.date.issued | 2015-04 | - |
dc.identifier.issn | 2077-1800 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20637 | - |
dc.description.abstract | У статті звертається увага на сутність та особливості культуроцентричного, процесного, інституційного та організаційного підходів, формуючих суть освітніх процесів в цілому. Автор розглядає університет не тільки як освітній і науковий, а й духовний центр, що формує особистість фахівця нового типу. Зазначається, що як соціальне явище, процес і соціальний інститут освіта приймає соціальні зміни суспільства, а перехідний характер соціальних процесів, домінування ринкових відносин у свою чергу позначаються на інституті освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Грані | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | інституційний підхід | uk_UA |
dc.subject | процесний підхід | uk_UA |
dc.subject | освітня система | uk_UA |
dc.title | Процесний, інституційний і організаційний підходи у сфері соціологічного осмислення освітньої системи | uk_UA |
dc.title.alternative | Process, institutional and organizational approaches in sociological understanding of educational system | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.speciality | Соціологія | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Grani_2015_4_8.pdf | 947.66 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
Инструменты администратора