Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20754
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОргєєва, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorХачатрян, Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2016-05-24T20:15:04Z-
dc.date.available2016-05-24T20:15:04Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія.: зб. наук. пр. – К. : НАУ, 2015. – Вип. 6. – С. 134-139.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20754-
dc.description.abstractРозглянуто системний підхід, як наукову методологію цілісної побудови навчально-виховного процесу у ВНЗ авіаційного профілю. З’ясовано, що фізичне виховання студентів у ВНЗ представляє собою складову вищої гуманітарної освіти яка спрямована на гармонійний розвиток особистості. Доведено, що наукова цінність системного підходу, визначається значенням як єдиного принципу, що відображає світоглядний рівень дослідження.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університет, 2015uk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectфахівціuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.titleСистемний підхід до структури професійної підготовки майбутніх авіафахівцівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.14:371(045)-
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри фізичного виховання та спортивної підготовки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.