Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/21059
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПахомов, Василь Іванович-
dc.contributor.authorЛукашова, Інна Володимирівна-
dc.contributor.authorРусецький, Сергій Олександрович-
dc.date.accessioned2016-05-30T13:29:15Z-
dc.date.available2016-05-30T13:29:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВісник Національного авіаційного університету. Серія : Педагогіка. Психологія. : зб. наук. пр. – К., 2015. – Вип. 6. – С. 134-139.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/21059-
dc.description.abstractВ статті розглянуто фізичне виховання як основа гармонійного розвитку молоді. Досліджено умови фізичного вдосконалення та його вплив на розвиток особистості під час навчання. З’ясовано, що на сучасному етапі розвитку суспільства фізична досконалість визначається як оптимальний рівень всебічної рухової підготовленості людини, яка необхідна їй у сфері соціально-зумовлених видів діяльності. Доведено, що у процесі навчальної діяльності на системи організму студентів діє значна кількість негативних факторів, які викликають відхилення в стані здоров’я.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрены физическое воспитание как основа гармоничного развития молодежи. Исследованы условия физического совершенствования и его влияние на развитие личности во время обучения. Выяснено, что на современном этапе развития общества физическое совершенство определяется как оптимальный уровень всесторонней двигательной подготовленности человека, которая необходима ей в сфере социально-обусловленных видов деятельности. Доказано, что в процессе учебной деятельности на системы организма студентов действует значительное количество негативных факторов, которые вызывают отклонения в состоянии здоровья.uk_UA
dc.description.abstractThe article describes the physical education as a basis for the harmonious development of young people. The conditions of physical perfection and its influence on personality development during training. It was found that at the present stage of development of society physical perfection is defined as the optimal level of comprehensive motor fitness man needed her in socio-mediated activities. It is proved that in the process of learning activities for students of the body operates a significant number of negative factors that cause variations in health status.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університет, 2015uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Психологія.;1 (6) 2015-
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectвдосконаленняuk_UA
dc.subjectздоров’яuk_UA
dc.subjectгіподинаміяuk_UA
dc.subjectфизическое воспитаниеuk_UA
dc.subjectстудентыuk_UA
dc.subjectсовершенствованиеuk_UA
dc.subjectздоровьеuk_UA
dc.subjectгиподинамияuk_UA
dc.subjectphysical educationuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectimprovementuk_UA
dc.subjecthealthuk_UA
dc.subjectphysical inactivityuk_UA
dc.titleДослідження впливу фізичного виховання на стан здоров'я студентів в процесі навчання у ВНЗ.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.14:371.71 (045)-
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри фізичного виховання та спортивної підготовки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.