Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/21913
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мельник, Євгеній Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-21T09:57:20Z | - |
dc.date.available | 2016-06-21T09:57:20Z | - |
dc.date.issued | 2016-06 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/21913 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається питання про використання в навчанні говоріння та письма французькою мовою публіцистичних текстів, що містять гумористичні соціально-історичні асоціації. Наводяться приклади завдань, мета яких полягає в розвитку продуктивних умінь мовленнєвої діяльності і мотивації студентів щодо здійснення цієї діяльності та читання. Визначаються етапи роботи з такими текстами з точки зору розвитку продуктивних мовленнєвих умінь та вдосконалення мовно-мовленнєвих навичок. Аналізуються зазначені соціально-історичні асоціації на основі тематики, до якої вони апелюють. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | Соціально-історичні асоціації, читання, публіцистичні тексти, мотивація, проблемне навчання, говоріння, письмо | uk_UA |
dc.title | Експлуатація соціально-історичних асоціацій в процесі читання франкомовних публіцистичних текстів як мотиваційно-дидактичний засіб навчання продуктивних видів мовленнєвої діяльності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
melnik_conf2016.doc | 101.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.