Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23969
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Муранова, Наталія Петрівна | uk_UA |
dc.contributor.author | Муранова, Наталия Петровна | ru |
dc.contributor.author | Muranova, Nataliya | en |
dc.date.accessioned | 2016-12-21T14:23:47Z | - |
dc.date.available | 2016-12-21T14:23:47Z | - |
dc.date.issued | 2015-01-12 | - |
dc.identifier.citation | Муранова Н. П. Моделирование физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете как дидактической системы / Н. П. Муранова // Известие Волгоградского Государственного педагогического университета. – Волгоград : Изд. ВГСПУ «Перемена», 2015. – № 1 (96). – С. 56–63. | ru |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23969 | - |
dc.description.abstract | Представлена модель дидактической системы доуниверситетской физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете. Определены содержание элементов дидактической системы с учетом насущних проблем подготовки к поступлению в технический ВУЗ, особенности моделирования. Раскрыто содержание мотивационно-целевой, содержательно-когнитивной, организационно-деятельностной и результативно-рефлексивной составляющих модели дидактической системы. | ru |
dc.description.abstract | Представлена модель дидактичної системи доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті. Визначено зміст елементів дидактичної системи з урахуванням нагальних проблем підготовки до вступу в технічний ВНЗ, особливості моделювання. Розкрито зміст мотиваційно-цільового, змістовно-когнітивного, організаційно-діяльнісного і результативно-рефлексивного складових моделі дидактичної системи. | uk_UA |
dc.description.abstract | The paper presents a model of a didactic system of pre-university physico-mathematical training of senior pupils for their studies at a technical university with the following necessary components: training process purpose, content, organizational structure, and result. The content of the didactic system elements as well as their connection with the problem of the training has been described. The peculiar features of the modeling have been defined and the content has been presented of such didactic system model components as: motivational and purpose-oriented, cognitive and content-based, organizational and action based, and reflexive and result-oriented components, each having theoretical and methodological foundations. | en |
dc.language.iso | ru | en |
dc.publisher | Издательство Волгоградского Государственного педагогического университета Перемена, Российская Федерация | ru |
dc.subject | дидактичная система | ru |
dc.subject | дидактична система | uk_UA |
dc.subject | didactic system | en |
dc.title | Моделирование физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете как дидактической системы | ru |
dc.title.alternative | Моделювання фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті як дидактичної системи | uk_UA |
dc.title.alternative | Modeling the Physico-Mathematical Training of Senior Pupils for Their Studies at a Technical University as a Didactic | en |
dc.type | Article | en |
dc.subject.udc | 001.891.54:51:53-057.874(045) | - |
dc.speciality | Педагогика, образование | ru |
dc.speciality | Педагогіка, освіта | uk_UA |
dc.speciality | Pedagogy, education | en |
Розташовується у зібраннях: | Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Моделирование фм подготовки старш. к обучению в тех. универ. как дидактическая система.pdf | Муранова Н. П. Основная стаття | 4.74 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.