Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23969
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуранова, Наталія Петрівнаuk_UA
dc.contributor.authorМуранова, Наталия Петровнаru
dc.contributor.authorMuranova, Nataliyaen
dc.date.accessioned2016-12-21T14:23:47Z-
dc.date.available2016-12-21T14:23:47Z-
dc.date.issued2015-01-12-
dc.identifier.citationМуранова Н. П. Моделирование физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете как дидактической системы / Н. П. Муранова // Известие Волгоградского Государственного педагогического университета. – Волгоград : Изд. ВГСПУ «Перемена», 2015. – № 1 (96). – С. 56–63.ru
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23969-
dc.description.abstractПредставлена модель дидактической системы доуниверситетской физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете. Определены содержание элементов дидактической системы с учетом насущних проблем подготовки к поступлению в технический ВУЗ, особенности моделирования. Раскрыто содержание мотивационно-целевой, содержательно-когнитивной, организационно-деятельностной и результативно-рефлексивной составляющих модели дидактической системы.ru
dc.description.abstractПредставлена модель дидактичної системи доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті. Визначено зміст елементів дидактичної системи з урахуванням нагальних проблем підготовки до вступу в технічний ВНЗ, особливості моделювання. Розкрито зміст мотиваційно-цільового, змістовно-когнітивного, організаційно-діяльнісного і результативно-рефлексивного складових моделі дидактичної системи.uk_UA
dc.description.abstractThe paper presents a model of a didactic system of pre-university physico-mathematical training of senior pupils for their studies at a technical university with the following necessary components: training process purpose, content, organizational structure, and result. The content of the didactic system elements as well as their connection with the problem of the training has been described. The peculiar features of the modeling have been defined and the content has been presented of such didactic system model components as: motivational and purpose-oriented, cognitive and content-based, organizational and action based, and reflexive and result-oriented components, each having theoretical and methodological foundations.en
dc.language.isoruen
dc.publisherИздательство Волгоградского Государственного педагогического университета Перемена, Российская Федерацияru
dc.subjectдидактичная системаru
dc.subjectдидактична системаuk_UA
dc.subjectdidactic systemen
dc.titleМоделирование физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете как дидактической системыru
dc.title.alternativeМоделювання фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті як дидактичної системиuk_UA
dc.title.alternativeModeling the Physico-Mathematical Training of Senior Pupils for Their Studies at a Technical University as a Didacticen
dc.typeArticleen
dc.subject.udc001.891.54:51:53-057.874(045)-
dc.specialityПедагогика, образованиеru
dc.specialityПедагогіка, освітаuk_UA
dc.specialityPedagogy, educationen
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моделирование фм подготовки старш. к обучению в тех. универ. как дидактическая система.pdfМуранова Н. П. Основная стаття4.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.