Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24074
Title: Аналіз результативності дидактичної моделі фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті
Other Titles: Анализ результативности дидактической модели физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете
An Effectiveness Analysis of a Didactic Model of Physic-Mathematical Training of Senior Pupils for Their Studies at a Technical University
Authors: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Keywords: Педагогічний експеримент, рівень фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті, дидактична модель доуніверситетської фізико-математичної підготовки, методи математичної статистики.
Педагогический эксперимент, уровень физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете, дидактическая модель доуниверситетской физико-математической подготовки, методы математической статистики.
Еducational experiment, the level of physic-mathematical training of senior pupils for their studies at a technical university, a didactic model of pre-university physic-mathematical training, mathematical statistics techniques.
Issue Date: 27-Dec-2013
Publisher: Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Україна
Citation: Муранова Н. П. Аналіз результативності дидактичної моделі фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті / Н. П. Муранова // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика : зб. наук. праць. – К. : Ін-т обдарованої дитини, 2013. – Вип. 11. – С. 38–45.
Abstract: У статті представлені результати педагогічного експерименту, спрямованого на перевірку ефективності впливу дидактичної моделі на рівень фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті; проведено кількісний, якісний і статистичний аналіз експериментальних даних.
В статье представлены результаты педагогического эксперимента, направленного на проверку эффективности влияния дидактической модели на уровень физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете; проведен количественный, качественный и статистический анализ экспериментальных данных.
The article presents the results of an educational experiment aimed at analyzing the effectiveness of didactic model influence on the level of physic-mathematical training of senior pupils for their studies at a technical university. The experimental data have been quantitatively, qualitatively, and statistically analyzed.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24074
ISSN: 2310-1598
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Аналіз результативності дидактичної моделі ФМ підготовки старшок. до навчання в ТУ.pdfМуранова Н. П. Основна стаття3.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.