Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24383
Title: Науково-дослідницька робота учня-члена МАН: моніторинг якості
Other Titles: Научно-исследовательская работа ученика-члена МАН: мониторинг качества
Scientific research of the students-members of the MAN: quality evaluation
Authors: Приходько, Оксана Юріївна
Приходько, Оксана Юрьевна
Prykhodko, Oksana
Keywords: Мала академія наук України (МАН), науково-дослідницька робота учня-члена МАН, вищий педагогічний навчальний заклад, педагогічна взаємодія, неформальна освіта, моніторинг якості.
Малая академия наук Украины (МАН), научно-исследовательская работа ученика-члена МАН, высшее педагогическое учебное заведение, педагогическое взаимодействие, неформальное образование, мониторинг качества.
Youth Academy of Sciencesof Ukraine (MAN) researches of the students-members of the MAN, high educational institution, educational interaction, informal education, quality evaluation.
Issue Date: 17-Apr-2016
Publisher: Інститут педагогіки НАПН України, ТОВ «Наш формат», м. Київ, Україна
Citation: Приходько О. Ю. Науково-дослідницька робота учня-члена МАН: моніторинг якості / О. Ю. Приходько // Українська мова і література в школі. – 2016. – № 2 (125). – С. 45–51.
Abstract: У статті на матеріалі робіт учнів – переможців ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Малої академії наук України 2015 року в секціях «Українська література», «Світова література», «Українська мова»проаналізовано сучасні тенденції щодо вибору теми дослідження; проведено моніторинг якості та визначено головні недоліки й типові помилки в написанні пошуково-дослідницьких робіт відділення «Літературознавство, фольклористика та мистецтвознавство» (секції «Українська література», «Світова література»), з’ясовано причини низького рівня робіт. Практичною компонентою статті є рекомендації щодо усунення недоліків під час підготовки учнівської науково-дослідницької роботи. Акцентовано на взаємодії формальної (загальноосвітня школа), неформальної (Мала академія наук) та інформальної (індивідуальної) освіти як обов’язкової умови, що стимулюватиме розвиток дослідницьких умінь обдарованої дитини та забезпечить високий рівень виконання пошуково-дослідницької роботи у системі МАН.
В статье на материале работ учеников-победителей III этапа Всеукраинского конкурса-защиты научно-исследовательских работ Малой академии наук Украины 2015 года в секциях «Украинская литература», «Мировая литература», «Украинский язык» проанализированы современные тенденции выбора темы исследования; проведен моніторинг качества и определены главные недостатки и типичные ошибки в написании поисково-исследовательских работ отделения «Литературоведение, фольклористика и искусствоведение» (секции «Украинская литература», «Мировая литература»), выяснены причины низького уровня работ. Практическим компонентом статьи являються рекомендации по устранению недостатков при подготовке ученической научно-исследовательской работы. Акцентируется на взаимодействии формального (общеобразовательная школа), неформального (Малая академия наук) и информального (индивидуальное) образования как обязательного условия, стимулирующего развитие исследовательских учений одареного ребенка и обеспечивающего високий урівень научно-исследовательской работы в системе МАН.
In the paper, on the basement of the works of the students-winners of the final phaselevel of the competition of theYouth Academy of Sciencesof Ukraine (MAN) in 2015, in the sub-sections "Ukrainian literature", "World Literature", "Ukrainian language" current trends on the choice ofresearch topic shave been analyzed. The quality evaluation has been monitored and identified taking in to account the major shortcomings and mistakes in researches of the section "Literature, Folklore, and Arts" (sub-sections "Ukrainian literature", "World Literature"). The practical component of the paper is connected with the precise recommendations about the process of preparation of the research. The attention is paid on interaction of formal (secondary school), non-formal (Youth Academy of Sciences) and informal (individual) education as a mandatory condition that stimulates the development of research skills of a gifted child and provides a high-quality research techniques in the MAN.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24383
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.