Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24560
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалюжка, Наталія Сергіївна-
dc.contributor.authorКалюжная, Наталия Сергеевна-
dc.contributor.authorKaliuzhka, Nataliya-
dc.date.accessioned2017-02-05T10:38:42Z-
dc.date.available2017-02-05T10:38:42Z-
dc.date.issued2016-11-17-
dc.identifier.citationКалюжка Н. С. Шляхи реалізації компетентнісного підходу в системі неперервної освіти / Н. С. Калюжка // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : Матер. ІІ Всеукр. наук. практ. конф., 25 трав. 2015 р., м. Київ : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2016. – С. 105–109.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24560-
dc.description.abstractУ статті розглядаються шляхи реалізації компетентнісного підходу в системі неперервної освіти, визначено чинники його реалізації. Подано структуру компетентностей (ключові, загальногалузеві, предметні компетентності) та перелік педагогічних технологій, що обумовлюють упровадження компетентністного підходу в практику роботи вищої школи (теорії і технології проблемного навчання, поетапного формування розумових дій і понять, розвивального навчання, гуманістичної системи Ш. Амонашвілі, теорії особистісно-орієнтованого навчання).uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются пути реализации компетентностного подхода в системе непрерывного образования, определены факторы его реализации. Подано структуру компетенций (ключевые, общеотраслевые, предметные компетентности) и перечень педагогических технологий, которые обуславливают внедрение компетентностного подхода в практику работы высшей школы (теории и технологии проблемного обучения, поэтапного формирования умственных действий и понятий, развивающего обучения, гуманистической системы Ш. Амонашвили, теории личностно-ориентированного обучения).uk_UA
dc.description.abstractWays of competence-based approach implementation in the system of continuous education are considered in the paper, and the factors of this implementation are identified. A competence framework (core, sector-wide, subject competences) and a list of educational technologies, which determine the introduction of the competence-based approach in the work of higher education institutions (theories and technologies of problem-based learning, of gradual formation of mental actions and concepts, of developing training, Sh. Amonashvili’s humanistic system, the theory of student-centered learning).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університет, м. Київ, Українаuk_UA
dc.subjectКомпетентнісний підхід, неперервна освіта, інноваційне освітнє середовище, педагогічні технології, якість професійної освіти.uk_UA
dc.subjectКомпетентностный подход, непрерывное образование, инновационное образовательное среду, педагогические технологии, качество профессионального образования.uk_UA
dc.subjectСompetence-based approach, continuing education, innovative learning environment, educational technologies, professional education quality.uk_UA
dc.titleШляхи реалізації компетентнісного підходу в системі неперервної освітиuk_UA
dc.title.alternativeПути реализации компетентностного подхода в системе непрерывного образованияuk_UA
dc.title.alternativeSome Ways of Competence-Based Approach Implementation in the System of Continuing Educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.lbc448.оя431+Ч420я431-
dc.subject.udc37:001.895-
dc.specialityОсвіта, педагогікаuk_UA
dc.specialityОбразование, педагогикаuk_UA
dc.specialityEducation, pedagogyuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шляхи реалізації компетентнісного підходу в системі неперервної освіти.pdfМатеріали конференції 1.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.