Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24961
Title: Етноментальні особливості українських дум і російських билин у контексті уроку української літератури
Other Titles: Этноментальные особенности украинских дум и русских былин в контексте урока украинской литературы
Some Ethnic Mental Peculiarities of Ukrainian Dumas and Russian Old Ballads in the Context of Teaching Ukrainian Literature in Secondary School
Authors: Приходько, Оксана Юріївна
Приходько, Оксана Юрьевна
Prykhodko, Oksana
Keywords: Українські думи, російські билини, порівняльний аналіз, «Дума про козака Голоту», билина «Ілля Муромець і Соловей-розбійник».
Украинские думы, русские былины, сравнительный анализ, «Дума о козаке Голоте», былина «Илья Муромец и Соловей-разбойник».
Ukrainian Dumas, Russian old ballads, comparative analysis, «The Cossack Holota Dumas», «Ilya Muromets and Solovey the Brigand» old ballad.
Issue Date: Jan-2003
Publisher: Волинський державний університет імені Лесі Українки, Волинський Академічний Дім, м. Луцьк, Україна
Citation: Приходько О. Ю. Етноментальні особливості українських дум і російських билин у контексті уроку української літератури / О. Ю. Приходько // Проблеми славістики : науковий часопис. – Луцьк : ВАТ «Волинська обласна друкарня», 2003. – Ч. 3 (22). – С. 46–50.
Abstract: У статті окреслено методику вивчення на уроках української літератури у 7 класі українських дум і російських билин, засновану на принципі порівняльного аналізу. Акцентовано увагу на спільному, праукраїнському, походженні фольклорних жанрів українського і російського народів. Запропоновано вивчення «Думи про козака Голоту та билини «Ілля Муромець і Соловей-розбійник» у компаративному аспекті.
В статье очерчено методику изучения на уроках украинской литературы в 7 классе украинских дум и русских былин, основанную на принципе сравнительного анализа. Акцентированно внимание на совместном, проукраинском, происхождении фольклорных жанров украинского и русского народов. Предложено изучение «Думы о козаке Голоте» и былины «Илья Муромец и Соловей-разбойник» в компаративном аспекте.
The paper presents a methodology of studying Ukrainian dumas and Russian old ballads at Ukrainian literature lessons in the seventh grade of a secondary school based on the comparative analysis principle. The emphasis is on the common – pre-Ukrainian – origin of the Ukrainian and Russian folklore. Such works of folklore as «The Cossack Holota Dumas» and the old ballad «Ilya Muromets and Solovey the Brigand» are suggested to be studied in the comparative aspect.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24961
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.