Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрабовська, Ганна Миронівна-
dc.date.accessioned2017-03-16T13:38:55Z-
dc.date.available2017-03-16T13:38:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25337-
dc.description.abstractУ статті визначаються методологічні підходи дослідження національної освіти при використанні філософських, загальнонаукових та спеціально-правових методів. Виокремлюються періоди розвитку і визначаються напрямки порівняльних досліджень у галузі освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectметодологічні напрямкиuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectнаціональна освітаuk_UA
dc.titleМЕТОДОЛОГІЧНІ НАПРЯМКИ ДОСЛІДЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc340.115-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри цивільного права і процесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Грабовська Г.М._стаття (1).doc94.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.