Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26656
Title: Аспекти формування процесу проведення рекламної діяльності авіакомпаній України
Other Titles: Аспекты формирования процесса проведения рекламной деятельности авиакомпаний Украины
Aspects of the formation process of advertising Ukraine Airlines
Authors: Василенко, Віталій Андрійович
Василенко, Виталий Андреевич
Vasylenko, Vitalii
Keywords: Реклама, рекламна кампанія, медіа носії, маркетингова стратегія, авіаційні перевезення, конкурентоспроможність
Реклама, рекламная кампания, медиа носители, маркетинговая стратегия, авиационные перевозки, конкурентоспособность
Реклама, рекламная кампания, медиа носители, маркетинговая стратегия, авиационные перевозки, конкурентоспособность
Issue Date: 12-Dec-2012
Publisher: Друкарня «ППНВ», м. Київ
Citation: Василенко В.А. Проблеми системного підходу в економіці / В.А. Василенко // Зб. наук. праць. – К.: НАУ, 2012. – Вип. 43. – С. 18-22.
Abstract: В статті розглянуто підходи до організаційно-економічного процесу проведення рекламної діяльності авіакомпанії
В статье рассмотрены подходы к организационно-экономическому процессу проведения рекламной деятельности авиакомпании
The paper deals with approaches to organizational and economic process of advertising the airline
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26656
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОЦЕСУ ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdfОсновна стаття337.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.