Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/27925
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSadovska I.I.-
dc.date.accessioned2017-05-20T23:42:31Z-
dc.date.available2017-05-20T23:42:31Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/27925-
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.titleNEUROMARKETING: THE ART OF SALES BASED ON PHISIOLOGY AND DIGITAL MARKETINGuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри соціології та політичних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sadovska I.I.pdf1.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора