Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28134
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАльохіна, Світлана Василівнаuk_UA
dc.date.accessioned2017-05-23T19:15:28Z-
dc.date.available2017-05-23T19:15:28Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28134-
dc.description.abstractВ статье рассмотрены особенности педагогического общения с иностранными студентами на начальном этапе изучения русского языка, связанные с интенсивным, интерактивным, эмоционально-когнитивным характером его протекания, адаптационными трудностями иностранцев, особенностями межкультурной коммуникации.ru
dc.language.isoruen
dc.publisherVІ Международные Севастопольские Кирилло-Мефодиевские чтения: сб. научн. трудов. – Севастополь: Гит пак, 2012. – С. 565 – 571.ru
dc.subjectРусский язык как иностранныйru
dc.titleПедагогическое общение на занятиях по Русскому языку как иностранномуru
dc.typeArticleen
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри філологічних та природничих дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пед_общение_2012.PDF326.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.